ingabodil.blogg.se

Bella och Måns - och studier

Publicerad 2013-05-22 23:35:00 i Vardag

 
Möt Bella och Måns. De tycker, liksom jag, att det är sjukt härligt att sommaren äntligen är här! Om man bara hade lite ledighet från studierna skulle den kunna uppskattas än mer! Nu har jag äntligen lämnat in uppsatsen, men två veckors opponering väntar och utöver det har jag dessutom två examinationer kvar (en muntlig och en skriftlig) i museipedagogikkursen som jag har gått parallellt. Phu! Men som sagt, sommarlovet närmar sig och att bara kunna ana att slutet på allt slit närmar sig känns obeskrivligt skönt! Kommer njuta utav bara h@!#*te när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Med musik i öronen och äventyr för ögonen delar jag här med mig av min vardag och min helg. Jag fotograferar och lägger pussel, skrattar högt och pratar mest. Ibland kommer ett lajv i vägen för vardagsbestyren och inte sällan kan jag tappa bort tiden framför en bok. Det historiska intresset kommer nog skymtas i många av mina inlägg, liksom min kärlek till livet självt. Välkommen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela