ingabodil.blogg.se

En systerdotter och betongläggning

Publicerad 2013-05-24 13:53:46 i Vardag

 
 
De här två bilderna togs under ett uthusbygge i min systes trädgård. Betonglastbilen (här kan jag erkänna att mitt ordföråd lider av stora brister, för jag har inte den blekaste aning om vad en sådan bil heter!) var givetvis lite av en sensation med till slut vann ändå lockelserna i sandlådan.
 
Jag gillar hur hon tar sig an sandlådeleken med ett stilla allvar. Den här tjejen har en förmåga att fångas med just den känslan på bild och det är ju så vackert! Borde nästan lägga upp en bild som togs samtidigt som Måns-fotografierna, för den har lite mer av det åååh så eftersträvade allvaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Med musik i öronen och äventyr för ögonen delar jag här med mig av min vardag och min helg. Jag fotograferar och lägger pussel, skrattar högt och pratar mest. Ibland kommer ett lajv i vägen för vardagsbestyren och inte sällan kan jag tappa bort tiden framför en bok. Det historiska intresset kommer nog skymtas i många av mina inlägg, liksom min kärlek till livet självt. Välkommen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela