ingabodil.blogg.se

Med grus i seglen och vind under fötterna

Publicerad 2012-07-20 15:13:12 i Vardag

Så hände det till slut: jag tog mig tiden (och modet) att starta en blogg. Och, det måste erkännas: känslorna är många och spretande! En del av mig är förväntansfull, pirrig och så där fantastiskt sprudlande glad som man blir när man ger sig ut på nya äventyr - en annan del, den del som månar om integritet och obundenhet, är fullkomligt skräckslagen. Men lika bra att utmana rädslorna tänkte jag, och satte mig vid datorn. Och här är vi nu!
 
Ambitionerna med bloggen är visserligen många men också ödmjuka. Min förhoppning är helt enkelt att jag ska finna inspiration nog att utveckla mina kreativa sidor, att smittas av den skaparkraft och stimulans som finns i bloggvärlden. Fotografi, sömnad och nålbindning är de teman som bloggen kommer att beröra till största del, men även museibesök, kulturutflykter och vardagsskriverier.
 
Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Med musik i öronen och äventyr för ögonen delar jag här med mig av min vardag och min helg. Jag fotograferar och lägger pussel, skrattar högt och pratar mest. Ibland kommer ett lajv i vägen för vardagsbestyren och inte sällan kan jag tappa bort tiden framför en bok. Det historiska intresset kommer nog skymtas i många av mina inlägg, liksom min kärlek till livet självt. Välkommen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela